Till mina kollegor!

Hej ,och hoppas ni har det bra därute vad ni än pysslar med. Jag har just kommit hem efter en bra arbetsdag,tänker på vilken trevlig stämning det är bland alla kollegor jag möter på mina ställen. Sällan hör man något gnäll,trots väder och vind och ibland mycket speciella arbetsuppgifter. Det kostar på att vara lika trevligoch lösa sina arbetsuppgifter även om det är sent och man jobbat länge. Så är det ju med serviceyrken.Och jag tycker alla lyckas superbra med det. Det skrattas mycket och alla är hjälpsamma. Känner mej nästan alltid glad och pigg när jag går hem efter en arbetsdag,dröjer mej gärna kvar och tar en kopp kaffe med de nya som droppat in under dagen. Så en eloge till alla mina kollegor,ni är supermänniskor allihop! Keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0