Tjingtjongplingplong!

Ikväll har jag varit så ordentlig så jag har gjort matlåda till imorgon. Det ligger två portioner kokt basmatiris i den. Antingen blir det pesto och persillado till elller om jag känner mej riktigt hungrig vid lunchtid så blir det en tikkamasala sås istället. Ja,ser redan fram emot det faktiskt. Småstädat lite här och var i huset har jag gjort också. Projekt julgran pågår också förfullt.Just nu är läget så att jag l har lindat hela metallställningen med svart eltejp. Hittat en röd spira med gulddetaljer till toppen. Lindat den svarta ställningen med guldpärlor. Köpt en svart filtjulgransmatta som egentligen är en bordstablett. Och till det julgodis att hänga i. Det är små chokladklockor inslagna i röd och guld folie. Det fiffiga med godiset är att det sen ska kunna bli julgransplundring så småningom. Ja så är det bara belysningen kvar.Två förslag har jag,vi ska se om det blir något av dom.
En detalj av skapelsen som den ser ut för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0