Tränat!

Nu har jag svettat ner mej ordentligt efter ett träningspass i vardagsrummet. egentligen behöver man varken redskap eller särskilt stor yta för att träna både kondition eller annat! Egentligen inget annat än sej själv och en vilja. För så där en tre fyra år sen hade jag anledning att hänga en hel del i den här killens lokaler.

enrico1.jpg
Jag tränade inte själv hos honom men fick lära mej en hel del nyttiga tips. Som jag sen använde i min egen regi. En gång frågade han mej om jag tränade mycket och vad! Jag avslöjade inte hela hemligheten utan förstod att träningen i alla fall gjort nytta. Förresten så vill jag ge Enrico massor av credit för sitt härliga och pedagogiska ledarskap som bara kommer helt naturligt när han leder sina träningar. Coolt!

http://www.vasteraskaratecenter.se/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=54


Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du en bra tisdag? =)

2010-11-23 @ 11:54:38
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0