Upp Och Hoppa!

Så här var det i morse! Låg och sov min välbehövliga skönhetssömn när jag väcktes av telefonen strax före kl sju. Det var min privata väckningsservice som väcker mej när jag är ledig. Så här brukar samtalet låta Ja hejsan,jag undrar om du kan jobba idag..... åså kommer ställe och tid. Innan jag hunnit tänka på om det är möjligt så har jag svarat ja och är på väg upp! Då brukar jag tänka på vad de egentligen sa. Så idag tog jag ett extra pass mellan 07.00 och 12.00. Roligt att komma till det stället igen,det var några veckor sen sist så det blev många kära återseenden. Nu är jag hemma igen och Eddie och jag ska spendera lite tid tillsammans. Mot kvällskvisten ät jag nog tillbaka,för jag vet redan nu att det är kl 07.00 å jobb som gäller i morgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0