Bloggblogg

Idag har jag mellan allt annat jag pysslat med läst en massa om att blogga på andras bloggar! Emellanåt susar jag runt här på blogg.se och även andra ställen och kikar vad andra skriver om. Det är superkul tycker jag. Det finns så många roliga och duktiga tjejer och killar som skriver. Gillar både de som skriver om något särskilt ämne och håller sej till det,men även de som bara delar sina liv och sina tankar. Det enda ämnen jag inte gillar som andra skriver om är när man mestadels bara gnäller och är arg. Slänger ur sig skit och klagomål om allt och alla. Men jag har kommit på ett bra botemedel mot såna ställen. Råkar man klicka in sej på något sånt så lämnar man ju raskt stället om det bara upprepar sej! Men en viss faschination finns ju i det också,och beundran,hur orkar de vara såna ständigt!Ett roligt sätt att trilla in på någons blogg är när man googlar på något och så kommer en länk till någon sida som handlar om just det . Det händer mej ofta och är lärorikt! Å vad snygga många gjort sina ställen helt underbara designer. Sen har vi ju det där med proffessionella bloggare också,åh vad kul det måste vara ! Nä att blogga är ett sätt att leva tror jag,antingen gillar man det eller så inte. Tanken med min egen blogg är just att skriva och dela det jag vill och tänker runt för tillfället. Mycket sker och har skett under min tid både här och på andra ställen som jag inte delat eller kommer att dela. Men det är ju så jag vill ha det,Välkommen in en liten bit i mitt liv! Det är tanken! Så keep on blogging in the free world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0