Stay the night

Kvällen har rullat på i lugnets tecken. Det är nu man ska bestämma sej för om det ska bli nå mer eller om det är total nervarvning som gäller. Sitter och funderar på vad som ska hända i morgon då!. Det blir i alla fall inget jobb,har riktigt gott om tid för den här månaden så ledigt blir det.Ända till på söndag. Om det inte kommer några större snömängder så är det ju fritt fram. Bestämmer mej nog för en riktigt tidig kväll ikväll,känns som ett riktigt bra val. Snart är rösten okej igen å då kan jag lättare umgås med folk och tjattra på som vanligt. det värsta är när jag lyssnar på nån bra låt och vill sjunga med då kommer det bara ingenting,som när jag hör den här i bilen på jobbet mellan besöken, (ja idag åkte jag faktiskt bil). James Blunt är en kille jag gillar att lyssna på,oftast lite mer melankolisk än här, men positiva vibbar behöver jag nu så därför passar den mitt sinne. Pop som är bra piggar upp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0