Slut på denna måndag!

Oj vad tiden har rullat på ikväll! Har haft fika besök och här har vi suttit och pratat om arbete, barn, livet och lite till! Och lyssnat på god musik! Sist vi sågs var i somras, och då på en helcool pubrunda i Stockholm,härlig sommar var det då. Kommer ihåg att vi hamnade mitt i midnattsloppet,oj vad mycket folk det var!Tidigare ikväll har jag och Marie planerat lite för helgen,så nu tar vi ledigt från arbete och flyttbestyr och roar lite oss istället! Det var det jag sa,man måste hålla sej i gång och inte gå i idè.Göra bra saker fast det är vinter och mörkt! Försöka hitta den där härliga kombinationen mellan alla delar som ska funka i livet. Med många kloka människor runt sej så gör man det. Det gäller bara att man vågar, och får vara sej själv,då fungerar jag som bäst och blir väldigt kreativ och uppfinnigsrik. This is nice,fast forward!
 
Sköna gröna sommar,vad roligt det var när du var här och värmde oss med din sol! Vi väntar och längtar efter dej redan så kom snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0