Art of Chevalena

Här har det varit en del skoj vid "shopen" ikväll. Alltid lika roligt. Så bra det är med massor av bilder i burken som man kan använda så här under mörka vinterkvällar. Det känns så kreativt och ideérna speutar,särskilt om man delar sina tankar och flera hjärnor arbetar på samma gång. Det är så lätt att man fastnar i sin stil ,i det stuk man brukar jobba. Det gör ju inget egentligen för alla har ju sin stil och den blir ju ett signum för en. Men tekninkerna för hur man kan jobba utvecklas ju mer om man testar nya vägar. Gjorde en bild på Marie som jag tog i helden och den tycker jag blev riktigt lyckad,även om den bär tydliga spår av mitt sätt att återge! Kolla själv!

Det här är originalbilden. Den är ju alldeles utmärkt som den är ,men jag tycker om att hitta fler alternativ. Så då blev det så här!



Nu heter bilden såklart Rainbow lady,för det är ju det som hon är,en Rainbow lady! Kolla Marie,du har fått leende guldbruna ögon!

En annan bild som kom sig av att jag egentligen skulle spåna och göra ett utkast till en helt annan grej är den här lilla saken!
















Gjord fråntomt dokument med penslar och "egna former". Antingen heter den Powerwalk eller Walking on sunshine! Tycker båda namnen är lika talande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0