Tankar i natten!

Trala lala la nu ska jag gå och lägga mej! Känner mej såå upplyft och glad över mina beslut. Fick just jordens kick,när jag inser att de tankar jag har om hur jag vill leva mitt liv funkar så bra! Ett riktigt fet bra jobb som ger mej masssor,både mentalt och i plånboken. Vänner och kärlek runt om som verkligen finns för mej och där jag kan ge och få det som gör att jag mår riktigt gott. Känner sån styrka i det liv jag bygger runt mej så att det slår gnistor och sprakar. Vet att jag har massor av positiv energi runt mej och att det märks. Mycket har hänt under livet som fått det att bli så,men det är ju man själv som gör det stora jobbet. Tänk vad lätt det är att fastna i traditionella mönster och leva efter en massa måsten. Jag tänker leva som jag vill hur mycket det än stör andra,men det kan det väl inte göra om man är en storsint person. Då tillåter man väl andra att tycka,tänka och leva som de vill. De människor som vill vara i min närhet väljer ju det själva,precis som jag väljer de jag vill släppa nära. Nu jag lägger mej med ett leende på läpparna och ett i mitt hjärta! Smile!

Vilket blåsväder vi fått förresten! Godnatt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0