Photosoppar som en galning ikväll

Återigen vill jag säga,alla bilder går att använda tiil något bra,det är bara det att man kanske inte har en aning om hur eller till vad förrän långt efter man knäppt den. Så spar alla bilder även om du vid första titten inte tycker den är bra! Tycker att jag har lyckats alldeles utmärkt med lite vildhjärna och photoshop i kväll. Det hela började med den här bilden!


Det här jag sen tar mej för funkar bara om du har en ganska stor fil att jobba med. För nu ska här klippas!



Här har jag klippt bilden och ändrat lite på nivåerna. Sedan roterat den som synes.



Nu är jag plötsligt under vattnet och simmar. Samma bild som ovan, men jag har använt filtret diffus glöd över ansiktet,ändrat färgerna med nyans/mättnad,och använt en nerladdad pensel med vattendroppar och sänkt opaciteten på den blå färgen.
Sist fick jag en tokig idé och lade samma bild 2ggr på en bakgrund. Vände den ena vågrätt och passade ihop dom. Använde ett filter, Cybia-colur works-black out. Laddat ner filtret från nätet och det är så listigt gjort så det tar bort allt svart i bilden. Alltså tänk om jag inte hade haft photoshop utan varit tvungen att titta på Idol eller nåt sånt,då hade inte dessa bilder funnits! Tur för mej va! Men såklart unnar jag er andra att titta på vad ni vill.Huvudsaken vi alla har en bra kväll!

Måste bara uppdatera med den här! Får kalla den Möter mej själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0