Bobby och draken

Var ju uppe riktigt tidigt i morse som jag berättade tidigare. Blev inte av att lägga sej nåt mer sen. Eftersom jag hade druckit kaffe och ätit frukost hemma så fick man en förvånad kommentar av kollegorna, ingen frukost idag?
Brukar ju alltid bre några mackor och hungrigt slänga i mej medan de andra tar varsin lugn slät kopp inför dagens arbete. Sedan har dagen rullat på och klockan fyra stämplade jag ut! Var hem en snabbsväng och sen till Västerås och hämtade Eddie som har höstlov. Handlade mera Bobbys produkter på hemvägen, gillar dom hittils! Testade schampoo och balsam igår och är nöjd. Nu blev det mousse och spray därtill!



Ja mina dagar går fort och mycket kul och intressant pågår runt mej. Vill att det fortsätter så för jag trivs i det här läget. Hoppas nu att draken kommit på plats och lyser upp tillvaron för dej Krister,menar alltså inte mej själv när jag skriver draken utan den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0