Far och flyger gör jag!

Ja det tog sin tid innan jag fick möjlighet att skriva något idag. Fullt med fart har det varit hela dagen.Först arbete  och direkt efter det ett möte som som vanligt gav mej massor! Hem en snabbsväng och kastade ihop lite kläder och kameran. Sedan drog Skodan och söderut bara för att sätta oss i jordens kö mitt i stockholms rusningstrafik.Olyckor och avåkningar överallt! Men efter en kort paus för att köpa Mumintrollets rosa skumbad med hallondoft så landade jag i alla fall säkert. Nu efter ett skönt bubbelbad och en annorlunda fotosession så sitter jag här och lattjar lite i shopen. Ett smakprov från ikväll kommer här!

 Yes,nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0