Vaken nu!

Vilken njutning att få sova tills man vaknar. Alldeles av sej själv! När jag slog upp ögonen var solen det första jag såg,härligt. Nu är kaffe å macka också strax avklarat. Sen ska jag nog inte göra ett vettigt handtag förrän jag ska till jobbet klockan två. Bara såsa och lata mej. Den närmaste framtiden ser ut så här,jobb idag till 22.00 sen ska jag försöka att lägga mej före tolv. Jobbi morgon lördag mellan 07.00 och 14.00. Kunde ta ut två timmars ledighet,för jag skulle egentligen slutat fyra. Men ungefär vid den tiden kommer Marie hit och sen bär det av ut på äventyr. Så jag behöver nog en lugn start på helgen och ska unna mej den. Tur att man har vänner,eller förresten ,det är inte tur. Det är ju faktiskt något man jobbar för från två håll och håller levande. Nej turen ligger i att de är så goda och reko allihop. Nu ska jag spela en låt för vänskapens skull! Kanske lite jobbig att titta på,den här versionen,men jag väljer ändå den för känslans skull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0