Vintermorgon

Idag så är det 5 grader kallt och det snöar så där "lätt snö" ,skottade en gång till garaget på baksidan av huset och det blev bara fjun på spaden. Snön bara flyger av när man ska kasta den åt sidan. Det är så torr och fin nederbörd när det är så här. Förresten så är jag ledig idag,jobbat mer än fullt den här månaden så jag tackade nej när jag fick jobberbjudande i morse. Men om cheferna godkänner övertiden då sa rekryteraren för det var som vanligt kris. Men sängen gjorde allt för att hålla i mej och jag kämpade inte emot. Så nu ska här bli bakdag istället. Inget klassiskt julbak utan kreativa å vackra skapelser som formas medan vi håller på! Kan bli en tur till butiken för att komplettera lite innan vi börjar! Så hej å hå nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0