Vinternöje

Tänkte tidigare i somras att jag skulle kunna hålla samma fart med roligheter på fritiden även när den mörkare årstiden kom. Helt enkelt bara ignorera mörker och kyla och bara åka dit jag ville,både för att träffa vänner och för att roa mej. Är inte det samma sak förresten?jo på sätt och vis,men det kan ju se lite olika ut när man gör det. Ja nu är det vinter och mörkt och jag sitter här hemma i lugn och ro. Och trivs med det. Fjärran från spännande äventyr ute i sommarvala nätter. Man hinner ju massor bara man bestämmer sej,och ligger lite före med saker och ting. Har lite tur som har jobbat så mycket redan i månaden,så det öppnar sej möjligheter framöver! Ska nog titta lite närmare på vad som händer i närheten framöver. Packa bilen och väskan för en roadtrip snart igen,det ser jag framemot!

 Titta vilken somrig lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0