Virvlande vintervindar

Svisch sa det när dörren slog igen efter mej nu när jag kom hem,blåst och snö fick stanna utanför! Nu ska det bli en lugn kväll hemma efter en sån här dag. Visserligen var det inte så farligt att fara runt ute,som man kunde tro när man läste och lyssnade på media. Vi klarade oss relativt bra från ovädret här i Enköping. Dessutom har jag fått hjälp med värmen från det stora landet i väster under dagen å det gläds jag åt.See you soon!
 Ja det är synd att jag inte kan skriva om det som händer mej under dagen i mitt arbete,för så många fantastiska händelser och möten jag får vara med om under en dag är nånting jag gärna skulle dela. men det skulle vara respektlöst att göra så även om man fingerar namnen. Så jag spar dem i mitt hjärta! Eller så får de komma ut i bildskapandet på något vis. Har en idé som jag ska försöka verkställa snart,det skulle vara en fantastisk grej om jag fixade det. Men ingenting är ju omöjligt,bara olika svårt! Har inhandlat räkor och oliver på väg hem,var också in på butiken brevid och köpte lite rött. Sällskap väntas såsmåningom! Ses snart alla gulliga läsare,det är så roligt att ha er här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0