All my loving!

Nu har Jenny och jag ätit wraps med massor av olika godsaker som vi stoppade i ! Så nu går vi runt här och Wrappar  yo ! Har försökt plocka undan lite här hemma, i alla fall så jag hittade sängen! Varför lägger man allt man ska lägga undan sen där "så  länge" ? Det är väl den möbel man använder mest i ett hem! Näst efter platsen framför datorn förstås! Så går det till här i huset i alla fall! Har nu hunnit avverka två olika arbetsställen idag sen jag kom hem, det är så roligt att jobba!Dagen gick hur fort som helst, å likaså kvällen! Nu lämnar jag er en stund ska öppna photoshop och roa mej en stund! Vad ska vi lyssna på under tiden då? En gammal Beatles goding kanske,from the early years Snacka om att det gick vilt till då! Hur kunde detta vara så upprörande som den äldre generationen tyckte då!? Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0