Anfäkta och anamma,bomber och granater och tusen aparsel!

Oj vilken jobbig morgon det blev! Behövde kolla en sak på datorn vid halvåtta tiden,men den rackarn hade visst tagit ledigt. Det lyste men ingen var hemma helt enkelt! Blev livrädd för jag har ju så länge tänkt säkerhetskopiera mina senaste bilder men segat med det! Inget ville lyda så jag trodde det var för sent,min dag var förstörd. Har nu hållt på sen dess med att försöka lösa det hela med undantag för lite kaffekokning. I detta nu är i alla fall kopieringen klar och lite skitprogram borttagna! Internet funkar men det är segt som julknäck! Fan om den pajar ,då blir jag galnare än vanligt! nu ska jag resa på mej för ryggen går snart av! Andas ,ta nya tag det är ju för bövelen bara en dum jäkla maskin! Andas, ta det lugnt,jävla escape knapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0