Äntligen här!

Ha ha,inte ett enda inlägg på hela dan! Men nu är jag här igen! Blev väckt  vid sjutiden av jobbet som undrade om jag kunde byta tur och jobba dag istället för kväll! Det kunde jag ju. så det blev galopp upp ur sängen å iväg. En givande dag som alltid. Tycker jag har det mycket bra på jobbet med alla,både kollergor och kunder! Idag har jag fått fyra ny pelargoner att vinterförvara. Nu måste jag börja fixa till det hela i källaren börjar sde ut som ett mindre växthus därnere. Nu ska jag å Jenny laga lite mat,det blir chicken kerala! Det ni! Förresten så har jag klippt mej också,en riktig känsloförhöjare. Är faktiskt riktigt nöjd även om det kostade 320 kronor! Hörs sen raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0