Bidde inge ut ikväll!

Nu har jag fällt ut landningsställen och parkerat mej själv här hemma! Hade ju planer på en kall öl med Marie här på hörnan i Enköping men det sprack. För hennes del var det magsjuka och för min del lite snuva! Men inget ont som inte har nå gott med sej! Lägger mej tidigt för att kurera mej,sedan hoppas jag på att bli väckt på något bra sätt. Tidigt! Tänker sedan ta bilen och ge mej iväg ut på vägarna igen! Något är på gång,det känns i hela kroppen!
Hur ska jag nu illustrera den känslan då,låt eller bild? Kanske båda? Ha,det här blir bra, texten har förföljt mej länge, nu passar den ju utmärkt! Det är ju inte klokt,men jag brukar faktiskt gymma till den här hihi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0