Bla bla bla!

Hu vad det är ruggigt hela tiden,kan inte sluta småfrysa! Men som vanligt gäller medicinen ignorera vad det gäller förkylningar och annat småskit! Har nu plockat färdigt här som jag ser det,lite bättre blev det kanske! Återigen är huset fullt med kläder som hänger på tork på alla möjliga och omöjliga ställen! Å varför ska det ta sån tid för dom när de torkart att komma in i garderoben. Kläderna har en tendens att hamna i olika sorter högar lite överallt! Men egentligen är jag ganska noga med mina kläder,vill helst stryka alla plagg å sen hänger jag dem efter typ av plagg och färg! Har väl sagt förut att jag inte gillar att ha kläder i byrålådor för det blir så dålig överblick på vad som finns och sen blir det bara stökigt! Många garderober gillas,framförallt såna med spegeldörrar! Ha! Krister ska du med till Biltema förresten?Har fått ett behov!

Biltema       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0