Dags för sovstund!

Dags för lite stärkande sömn här! Tror nog inte det blir några problem att sova fast jag sov så länge i morse. Eftermiddagen i dax spenderades på Max i Västerås där det blev en fikastund där Eddie fick överta stora storesyrrans gamla mobil. Tillsammans var vi sen till Max med i på slutet och handlade lite. Efter jag skjutsat båda barnen dit de sen skulle å så fick jag en fika hos Marie som satt med resfeber inför Egyptenresan på onsdag. Visst låter det varmt och skönt det! Nu kanska jag ändå ser slutet på mina garderobsarrangemang som jag tjatar så mycket om,när det är klart ska ni få se! Godnatt alla å kom ihåg att vara snälla!



Höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0