Eftermiddag

Vilken överraskning va,jag är redan hemma och mitt arbetspass för dagen är avslutat. Idag var det ju lite varmare ute så jag har inte frusit såå mycket! Rullade förbi brödet och fiskarna på hemvägen för att kolla in coola blomkrukor,men inget föll mej i smaken idag! Ska försöka jobba vidare med projekt toalett/badrums stylingen,börjar bli trött på att jag aldrig blir klar! Dessutom vet jag varför det stannat av och det retar mej! Sen ska jag fortsätta snurra svart eltejp runt julgranstommen. Iadg när jag cyklade genom drömparken slog det mej att jag varit där alldeles för lite i år,å nu är det för sent.Synd för jag har sneglat på allt det vackra varje gång jag cyklat förbi men inte tagit mej tid! Får väl ta nya tag nästa sommar!



Bild tagen juni 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0