Ett eller två?

Idag när jag åkte från Västerås fick jag äran att testa den ny sträckningen av E 18 .Härifrån Enköping fram till en bit efter sagån mot Västerås sett. Det coola var att det fanns två stycken tunnlar,genom berget allså. Det kändes lite som när man susar igenom Stockholm fast dessa tunnlar var inte så långa. Den längsta är visst 220 meter. Hur somhelst så är det jättebra att det äntligen är klart. Både för trafisksäkerheten och tidsvinsten man gör genom att slippa Hummelstaproppen. Ja nu har jag skruvat upp ett skoskåp på väggen där jag tänkte. Kan bara inte bestämma mej för om jag ska sätta dit ett till under det andra. Det får plats men det ser inte riktigt snyggt ut,har ev en annan ideè på lut. Ska dra mej in dit till dasset och fundera lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0