Ett hett tips!

Här kommer ett tips på en bra Handelsträdgård här i mina trakter! Var nyss dit en sväng och tittade! Eller okej då jag råkade köpa två plantor ! Den ena en sorts gräs som ska planteras ut i trädgården och förhoppningsvis växa sej ståtligt i vår. Å så en pelargon större än alla de tre jag har tillsammans och i full blom! 45 kronor för alltihop. Visst känns det annorlunda att gå i olika riktiga växthus,där blommorna är odlade från scratch,mot att leta plantor på ett vanligt försäljningsställe typ plantagen och liknande. Bara onödigt dyra mellanhänder! Visst har de en hemsida att titta på men den innehåller för tillfället inte så mycket,men ändå!
http://www.reese-handelstradgard.se/ Nu har maten i alla fall blivit uppäten så jag ska toppa med en skvätt kaffe och sen på med gummistövlarna och ut i trädgården en stund!

 Denna bild är inte från min trädgård ,men ni fattar va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0