Flera fynd!

Jag har köpt två blommiga kaffekoppar. Det ni,skulle nog inte många säga var min stil! Men idag så bejakade jag min romantiska sida och slog till. Ett impulsköp kan man väl kalla det men jag är riktigt nöjd faktiskt! Her just provat att dricka kaffe ur den ena och det smakade riktigt bra. Tur nog så kan jag dricka kaffe hur sent som helst utan att få problem att kunna somna som vissa tydligen får!Här är koppen! Som synes så har den en veckad struktur och är alltså inte helt slät!




Köpte också ett underbart doftljus i en plåtburk. Doften är Hazelnut toffe. Det luktar så gott så jag blir galen! Det doftare godare än vad den godaste hemmagjorda kola kan smaka. Å färgen är sådär kolabrun! Alltså snart äter jag upp ljuset med burk och allt! Gaaaahhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0