Försvunnet fälgkors!

Hej vänner! Nu är jag på hemmaplan efter en lång och händelserik dag. Bl a har jag köpt ett nytt färlgkors! Det var inte vad jag hade tänkt på att göra just idag! Tidigare på eftermiddan cyklade jag förbi min bil när jag var ute i ett ärende åt en kund. Råkade titta till på den och såg att ena bakhjulet var platt ! Punktering! Ja ha,inget mer med det,bara ta det lugnt och leta efter en lösning.  Snälla Uffe kom från västerås och hämtade mej när jag slutade jobbet.. Hem för att hämta domkraft och fälgkors. Fanns inget fälgkors. Vi åkte ner till bilen och eftersom den stod utanför Coop bygg så kunde jag gå in och köpa ett fälgkors. 55 kr kostade det. Hjulet blev bytt å så bar det av till Västerås för att hjälpa Mimmi att flytta! återkommer om det. Nu ska jag först dricka tranbärsdricka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0