Funderar på vad som hände...

Jaha ja ,så var det med det! Det börjar bli dags för att sluta dra fram grejer härhemma om jag ska hinna få undan alltihop ikväll. Lilla rummet börjar bli tomt nu, för alla Jennys grejer är inpackade i bilarna för leverans i morron.
Funderar på en rejäl styling i lilla rummet så att det blir mer praktiskt och även lite coolare. Skulle behöva något bättre att ställa lilla teven på och samtidigt få lite förvaring under. Säkert kommer ideerna vartefter, som det brukar göra. Nu ner i källaren för femtielfte gången idag.Snart mycket snart innan det kommer snö måste jag till återbruket med  massa grejer som ligger utanför garaget som skulle varit iväg redan i våras. Trots allt känner jag mej glad över allt som blivit gjort idag. Får försöka ägna mej mer åt nöje och avkoppling nästa helg. Det verkar ordna sej med lite ledighet då i helgen om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0