Galgmysteriet

Har reagerat på att det alltid ligger ett antal galgar utanför min garderob i sovrummet! Idag tänkte jag på det igen när jag skulle få fram något att ha på mej! Tänkte -varför blir det så där,tyckte ju att jag nyss tog upp flera galgar därifrån ,nu ligger det fyra stycken där igen. Konstigt tänkte jag och slet ner en svart T-shirt. Då plötsligt hörde jag ljudet!! Va?! Tittade ner mot mina fötter och såg hur en galge studsade mot golvet! Märkligt,hur kunde detta ske? Vilket märkligt sammanträffande! Jag tog förvirrad på mej T-shirten och smög mej försiktigt därifrån. Fan vad skumt,nu ligger det fem galgar på golvet och jag törs inte röra dem,för det är ju bevismaterial! ska nog ställa mej bakom dörren och tjuvkika och se om jag kan få fram nån vidare information om vad det är som händer! Återkommer om det händer nåt mer!



Det är här det mystiska händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0