Gomiddag

Har nu sovit ut riktigt ordentligt,men känner att hälsan inte är helt 100. Skam den som ger sej,jag ska kämpa på ändå! Mimmi hade varit bussig och tvättat massor av tvätt går när jag var borta så nu luktar det nytvättat i hela huset. Ska nog fortsätta med mitt garderobs röj idag tror jag. Köpte ju fler vakkumpåsar igår på biltema så nu ska mer av sommarkläderna vakkumförpackas och flytta ner i källaren under vintern. Fantastiskt bra uppfinning det där! Annars är det mesta rätt lugnt idag,inte särskilt mycket måsten. Det var ju rätt längesen jag var ledig en hel helg ,å det har varit riktigt skönt! Men i morrn kör jag igång igen redan kl sju så det är nog alldeles riktigt att vila idag för det tar på krafterna att vara ute och cykla mellan brukarna! Nu tänker jag bjuda på lite The Kinks tycker det finns en slags härligt avslappnand positivitet i deras musik. Här är ett exempel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0