Hemmastök!

Har en skönt stökig eftermiddag här hemma! Har just vilat lite från de pågående projekten och druckit lite kaffe! En sak är säker,jag tänker inte gå utanför dörren förrän klockan kvart i sju i morronbitti! Nyss var jag ner till källaren med mina fina pelargoner som ska få övervintra där. Jag ställde dom i tvättstugan där jag i allafall är allt som oftast så får jag se hur det går för dom. Var lite feg och ville inte klippa ner dom som det sägs att man ska,gör det väl så småningom. Nu ska jag fixa lite med de andra växterna här inne,vissa ska flytta ihop i en samplantering och andra får ny kruka bara! Fram med tidningar på köksbänken och så är det bara att börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0