Kvällens sista!

Ikväll har det varit mycket bildtänk,skapande och prat! Roligt roligt. Det är sånt som kan få mej att glömma både tid och rum! Glömde i alla fall inte badrummet,kom en bra bit på väg där, men saknar nu en del grejer för att kunna fortsätta! En bra dag sammanfattningsvis! I morgon startar jag dagen vid sextiden för att landa på jobbet kl sju! Stannar där till klockan fyra och gör min plikt. Med stort nöje som vanligt! Hör av mej till er med vad jag tänker ta mej för sen när jag kommit hem! Nu innan jag lägger mej ska jag komma ihåg att ladda in lite filter till shoppen på mitt USB minne! Sen sova sött!

Lite reklam för en annan bildsida än min,titta där om ni vill se lite blommor med manligt space-stuk!

http://www.mostphotos.com/krister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0