Landning !

Ikväll har jag gjort ytterligare en trevlig bekantskap på jobbet. Tiden gick fort,och jag fick lära mej en del nya saker om livet! Avslutade det hela med några trevliga jobbarkompisar och lite kaffe. Det har hänt en hel del den här dagen parallellt med arbetet men man är ju van med att ha många bollar i luften. Imorgon blir det äntligen sovmorgon och kvällsjobb! Trivs med att lulla runt i morgonrocken och möta dagen på det viset. Tur att jag fick med mej mina frukostmackor hem så jag har något till kaffet på morgonen  eller fick jag verkligen det.... måste kolla! Länge sen jag lyssnade på nån bra musik,ska kanske ta och göra det nu ! Hallo Spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0