Lax,Volbeat och rosa avfallspåsar!

Direkt efter jobbet hämtade jag Eddie och så blev det en tur till Maxi! Vi skulle äta nåt lätt och köpa lite lördagsgodis! Till kvällsvickning blev det laxwraps. Tunnbröd,rökt lax, dill och en cesar dressing. Hur man tillreder och äter detta får ni lista ut! Supergott blev det! Ja nu ska jag stöka lite härhemma samtidigt som jag lyssnar på musik och facebookar! Självklart blir det jobb i morgon också! Uppstart 07.00 men sedan är jag klar vid 12.00 Och kanske blir det ledigt resten av dagen sen!

Rosa Bandet-varorKöpte mej en sån läcker diskborste på Ica. Det är en rosabandet kampanj på gång,lova att kolla in varorna och köp massor! Värsta coola avfallspåsarna!

Lova att lyssna på den här också! börjar snöllt men ökar tempt efter en stund1 Vet att jag delat den innan men sånt man gillar upprepar man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0