Mellan två pass!

Idag slutade jag mitt första arbetspass kl 14.00. Var lite seg att ta mej ifrån jobbet,kan bli så ibland när jag slutar tidigt. Det är så skönt att ha tid för en pratstund med kollegorna som rusar in och ut mellan jobben. Var till loppisen och köpte lite konstväxter och en snygg svart och silver kruka. Sedan vidare till ÖB för lite nödproviant typ hårschampoo och liknande. nu ska jag dricka kaffe och till det ta en chokladbit,det var så längesen jag drack kaffe hemma så det ska bli riktigt gott! Kl 18.30 hoppar jag på ett kvällspass som sträcker sej till 21.30. så lite smått ska väl bli gjort härhemma,har redan burit ner grejer i källaren och satt på en maskin tvätt! Det artar sej alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0