Most photos

Nu har jag bestämt mej för att resten av den här dagen skall spenderas inomhus,precis som igår. Jag ska laga en god fiskrätt med grön chilli och basilika,till det blir det nog ris! En hel del wokgrösaker ska också ner i grytan! Sen ska jag sätta mej vid det fina barbordet och tända några ljus å bara njuta! Känner mej så nöjd med det arbete jag gjorde i mitt kök i går,det har blivit så mycket mer praktiskt nu! Fick anledning att återvända till ett forum jag inte besökt på länge nu! Ett ställe för de som vill sälja eller få kommentarer av andra på sina bilder. Det finns också mycket att inspireras av eller köpa t om! Kolla här,det är en länk till min profil! Ska lägga till lite nytt strax för det var länge sen sist!

http://www.mostphotos.com/chevalena/albums



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0