Nivea och olivolja!

Man får passa sej när man jobbar med superlim,höll på att limma fast mej själv vid gummit när jag fixade med alla stövlar som behövde klackas om. Men bra blir det, alla behövde inte nytt gummi men de fick en upputsning i alla fall å nu står de så prydliga där inne i garderoben. Vet att de snart ligger i en salig röra med gegga långt upp på klackarna! Nu är jag så torr om händerna av kyla,vind å vatten så det svider som eld. ska nog åtgärda det med lite klassisk Nivea i plåtburk! Å lite olivolja till de spruckna naglarna. Ett tips jag fick från apoteket när jag rådfrågade om vilka vitaminer jag skulle köpa för att inte naglarna skulle skiva sej. Gnid in med olivolja,naglarna saknar fett. När jag tänkte efter så stämmer det och dessutom funkar det!

 För torra händer!

 För naglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0