Ny bräda!

Nu är det helt klart att jJenny får tillträde till sin lägenhet på söndagkväll. Så när jag har jobbat klart i morron så kör jag till Västerås igen med hennes grejer och hjälper till lite. Nyss var jag på ÖB och handlade superlim och skosulor. Mycket kan man behöva här i världen! När jag varit ner i tvättstugan om ett par minuter blir det kaffe och mörk choklad. Sen matlagning. Ledig? Vete katten det!



Det här är Eddies nya bräda. En Hollywood 775. Nu ha den även fått sina truckar och hjul. Även grip tapen är på plats. Brädan kostar 400 kr, hjulen 400 kr kullager 150 kr truckar 600kr. Tillsammans alltså 1550  kronor! Tur att det bara var brädan vi köpe idag. Förresten vet ni vad bra skate skor kostar? Ingen billig hobby det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0