Ordning på torpet!

Nu ska jag ta mej för att sätta upp den där spegeln som stått på golvet sen i mitten av augusti. Visste precis hur jag skulle ha det men sen ändrade jag mej och då tog det stopp. Skulle också behöva såga av en hylla nån decimeter å så lätt kan det ta stopp när jag håller på med något projekt. Men så småningom brukar det bli klart!

VÄNNA Spegel  Bredd: 29 cm Höjd: 58 cm  Så här ser den ut,den första är redan på plats,men de är så dryga att sätta upp. Det måste mätas och bli exakt så det inte blir snett!  Sen när den är uppe så kommer en massa smågrejer också att få sina platser,måste bara uppfinna en toapappershållare som ser cool ut också! Det håller inte med golvet längre,rullen vill inte stå kvar där man ställer den verkar det som! Det finns inge skrot,allt är bara molijoxer och mojjänger som kan användas på nya sätt! Det var mulle Meck som sa det och jag håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0