På plats!

Sådärja,nu har jag klarat av de tre första besöken på mitt schema på jobbet.Det är så skönt att vara här för det råder frid och tystnad hemma hos de gamla så här på lördagseftermiddan! Lugn och frid har jag sällan runt mej privat för tillfället. Men jag klagar absolut inte för det är en mycket kreativ period på alla plan just nu,å det trivs jag med! Ikväll hade jag tänkt ta mej uy en sväng ut här i Enköping efter jobbet men förkylning och trötthet gör att det blir en riktigt lugn kväll hemma  istället. Men i morron blir det nog utflykt igen,tänkte vara ledig för en gångs skull och ta mej iväg ut för att se vad framtiden kan bära med sej! Oroa er inte kameran ska med! See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0