Prylar!

Jag har köpt en sån där box till tv:n så man åtminstone kan få in grundutbudet av tv kanalerna. 295 kronor kostade den. Det var inte för min skull för tv har jag aldrig tid med. Hade en box förut men den gick sönder i somras,for nog ner i golvet tror jag! Men nu kan i alla fall Eddie se på TV igen. Tänk vad många bra saker man behöver i ett vanligt svenskt hushåll för att betraktas som normal. För mej är datorn viktigast,blir nervös bara vid tanken att den skulle försvinna ur mitt liv! Sedan kommer min nya fina tvättmaskin,inte för att det är kul att tvätta,utan för att den är NY! Jag har en sprillans ny tvättmaskin med värsta finesserna,det är ju inte klokt! Å så har jag fått den! Av min snälla familj! Använder den faktiskt nu t om ! Vad mer är viktigt då? Jo kameran förstås,det är en sann vän! Men diskmaskinen kommer långt ner på listan,använder den nästan aldrig. Ja visstja min volumemaster är också viktig! Ja dessa elektriska manicklar! Ha, jag har en blommig skruvdragare å en rosa skruvmejsel med glitter på! Nä nu får jag sluta nån kan ju tro att jag är pryltokig!

      Både kryss och vanlig,man vänder bara på själva mejseln! Fiffigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0