Putsa skor kanske?

Ole dole doff,vad ska jag välja? Nu är maten i magen och diskmaskinen surrar hemtrevligt. Nu kan jag välja lite vad jag ska göra,skulle behöva greppa oordningen bland alla skor och stövlar som ligger slängda i ett enda kaos i stora garderoben i hallen. stövlar ska klackas om och putsas upp innan jag slitit ner dom för mycket. Material finns och ligger och väntar. En hylla skulle behövas därinne,bara djup nog för ett par 37:or. Säkert finns det något bland all skit i garaget,men vem orkar gå dit nu!Köpte magiska trasor som är impregnerade med skoputs och rengöring som säkert skulle göra underverk med skor och stövlar. Oj sen måste jag betala räkningar också,mindre roligt och väldigt enkelt att skjuta upp.



En detalj från ljusblomman Jenny köpte igår. Den lyser jätte fint!



Å här syns det tydligare hur det ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0