Rusk!

Hej höstmorgon,så positivt tänkte jag när jag insåg att det spöregnade ute när jag skulle en sväng ner i tvättstugan! Det kändes så där som det skulle komma att regna hela dagen,så allt blir dyngsurt överallt! Vi får väl se! För tillfället måste jag gå ut ur huset för att komma ner i källaren,visserligen finns det en innetrapp men just nu är den inte användbar. På sommaren gör det ju inget men på vintern känns det ju lite jobbigare. Det blir säkert nån ordning på det med vad det lider! Annars ska jag försöka använda förmiddagen väl så det blir något gjort,för vid kvart i ett börjar ett arbetspass som pågår till 22.00 så vi hörs sen!



Den här bilden får symbolisera höstruskskänslan jag har idag. Fast jag tycker de långhåriga stenarna är riktigt snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0