Sego!

Sitter och segar mej och skjuter upp att gå och tvätta håret,vilket jag verkligen borde göra! Nu! För annars måste jag göra det före klockan sex i morgon bitti och det känns ju ännu värre att tänka på! Vilket dilemma! Känner mej ganska tom i bollen och orkar inte ens photoshop. Nä jag går och lägger mej nu,så får det bli . Vad bra att jag tog ett beslut! Godnatt alla,vi hörs i morrn istället!


 Jag har tappat en sån här ring idag, tror i alla fall det var idag,märkte det i när jag kom hem! Fast på min stod det Peace and love. Har haft den i massor av år så det känns inte kul! Men de finns ju nya,å det roliga nu är ju att man kan designa sin egen! Undrar vad jg ska skriva på min om den gamla inte dyker upp igen?






Kommentarer
Postat av: irene

Hej på dig sego! nej goa kompis, tack för att du är en så god och kär vän, även i jobbiga stunder. Tack för din omtänksamhet, det känns så mkt bättre. Allt ok, men landet fick vänta denna helg i alla fall. Skönt att se att du kom väl hem. Tusen tack och många kramar. See ya

2010-10-23 @ 00:15:53
Postat av: chevalena

Tack irene,vi vet vad vänner är till för du och jag!

Hoppas det nu går snabbt framåt med allt,så vi kan ses alla över en kaffe och pusselvända snart! Nu försvinner jag till jobbet på några timmar! Kramar!

2010-10-23 @ 06:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0