Shopping

Nu har jag kommit hem från en lång shoppingtur i Västerås. Jag och Jenny började på rusta och kollade läget,kul med alla annorlunda jul och dekorationsbelysningar. Titta vad Jenny fick med sej! Den lyser säker jättefint i mörkret,tänkte också köpa en men det blev inte så.
KÖRSBÄRSTRÄDJag köpte en röd spira till min blivande julgran som nu snart är färdigtejpad och förvandlats från silver till svart. Tänk att jag trodde nog aldrig att jag skulle köpa något så klassiskt som en julgransspira,men till den här skapelsen passar det nog.

SPIRA SILVER/GULD/ RÖD

Lite hårvård blev det också! Får se hur det här funkar. Köpte både schampoo och balsam.

BALSAM BOBBY'S REPAIR 200ML

Sedan for vi vidare och plockade upp Eddie och fortsatte sedantill ÖB och kollade in lite där.Sedan var det dags för
Jenny att börja jobba och lyckosamt nog var hon nästan på jobbet eftersom ÖB i Västerås ligger granne med det gigantiska El-giganten. Eddie och jag tog oss en matbit på thai restaurangen intill. Sedan gjorde vi Nisses. Där finns det prylar hörrni. Där blev det lit kul grejer å flera saker är överraskningar som jag inte kan avslöja här,bl a lite inflyttningspresenter till Mimmi och Pontus som flyttar i helgen. På hemvägen stannade jag vid Ikea och köpte det efterlängtade skoskåpet Trones. Nu ska det genast monteras på väggen i på toan,men tro nu inte att jag tänker lägga skor däri,så galen är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0