Ska sova nu!

Så i morgon är det måndag,tänk vad man tappar dagar när man jobbar på helgen.Det känns liksom som vardag.Det är väl tur det,så man inte går och surar för att man jobbar obekväma tider. Nu har jag kommit igång riktigt och fått lite mer ordning här hemma. Burit ner en hel låda med sommaskor i källaren,hoppas jag snart får bära upp den igen! Oj vad det är stökigt därnere,allt lyckas komma mitt i vägen där man ska gå , måste greppa det där nån dag för det finns ju utrymme egentligen,massor av det om man bara tänker efter. Ja det får ordna sej med det! Nu ska jag nog ta mej till sängen och fylla på sömnförrådet lite till,och hörrni,kom ihåg att höra av er till nära och kära,för saker händer så snabbt och man vet inget om morgondagen! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0