Slutgnällt!

Nä nu jäsiken klantade jag mej! Höll på med ett blogginlägg och så råkade jag trycka bort det när det nästan var klart! Dumt! Resonerade lite om hur fel det är att gnälla över lite fjantig snuva när jag träffar så många på ett jobbpass som garanterat skulle byta sina krämpor och svårigheter mot min snuva på stört! Fy vad fjantigt att gnälla! Det är ju bara att snyta sej och vara tyst! Tänkte komma isäng strax för i morgon ska det som vanligt hända massor med trevliga saker! Först en sväng till Västerås på morgonen,sedan hem till Enköping för ett jobbpass mellan 15.45 och 21.00. När jag kommer hem så är Marie här, för vi tänkte hitta på nåt lattjo på kvällen! Vad det blir får tiden utvisa! Nu ska jag skala mer morötter så jag får nåt i magen! Ha det så bra därute och gör nåt kul ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0