swisch!

Vilken jättesnurr det är här just nu. Har nyss kommit från Västerås! Där träffade jag Mimmi.Pontus och Eddie! Vi tog oss en sväng på Ikea. Vet ni vad som är den största skillnaden på Ikea en vardag och och en helg? Det som gör det så drygt på en helg är alla omöjliga äkta män å sambos som följt med sina fruar eller flickvänner fast de inte vill! De står bara i vägen hela tiden överallt! Totalt ointresserade är de flesta också! Nä ni gubbar åk till biltema och köp tvättsvampar billigt i stället! Inget ont om biltema,handlar där ibland jag med! Men herrarna kommer säkerligen att vara mer nöjda med sin dag och då blir det ju trevligare hemma också! Nu äter jag pasta och Tikkamasala sås medan jag skriver,ska börja jobba alldeles strax! Får visa mina fynd från idag för er senare!


Kommentarer
Postat av: krister

hmm..du är modig du, du får ursäkta här men din kommentar om män och tvättsvampar kanske idiotförklarade männen lite väl mycket för att vi inte gillar ikea.

dom flesta män ogillar biltema lika mycket som ikea pga kvaliten på många av deras produkter, biltema handlar man på om man måste eller ska sälja bilen lite snabbt. så min vän, om vi ska handla på biltema nångång så räknar jag iskallt med att du är 100 procent engagerad bland biltemas tvättsvampar, bromsbelägg och verktyg. ;)

2010-10-09 @ 19:34:07
Postat av: chevalena

Biltema är ett ställe jag gillar. De har massor med bra saker både till bil, och övrigt man kan behöva till hemmet! Har hittat grejer där som gör att jag spar massor med pengar , t ex så klackar jag själv om mina skor och stövlar med grejer därifrån! Det jag inte fattar är varför "gubbarna" hänger med till IKEA när de ändå inte samverkar med sina kvinnor! (vet väl att det finns undantag) Näru mannen du får nog dra mej ut från biltema,jag lovar!

2010-10-09 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0