Tankar om bord m.m

Tror nog jag kan kasta ut köksbordet snart,det har ju knappt använts på senare tid och nu märker jag vart det kommer att ätas i fortsättningen! Om man skulle vara så okonventionell och göra det,undrar vad jag skulle ställa där i stället? Egentligen skulle jag behöva ta bort väggen och garderoben på andra sidan och öppna upp trappen ner till källaren som finns kvar där under! Hallå alla händiga människor,varför inte komma över en stund eller två! Mitt huvud är fullt av idèer som bara vill genomföras! Nu liksom,på en gång! Ska i alla fall ut en sväng strax men först ska jag hänga tvätt och mata ekorrarna! Mycke nu hörrni!

Kommentarer
Postat av: irene

Hejsan hoppsan du köpgalna kvinna, hihi. Idén om köksväggen och trappen till källaren , tycker jag ska spinnas vidare om. Låter jättebra. Hur stort gäng kan vi få ihop till detta ? Med lite mat och bar skulle det gå superbra. Vi spinner vidare på denna idé. Nu får du jobba massor om du skall få ihop det här, men jag vet att du klarar det, du är både stark och god. solsken på dig och alla de dina

2010-10-01 @ 16:44:36
Postat av: chevalena

Ja,visst vore det smart att öppna upp så! Tänk vad roligt det vore med en helgs snickrande i glada vänners lag! Lika bra att satsa högt så kanske det blir något i alla fall!Nu jäklar ska jag satsa allt jag kan på att ro saker och ting i land! Tack för din/er stöttning,man kommer inte långt utan vänner!seeU !

2010-10-01 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0