Pling plong!

Lunchdags har det hunnit blivit! Nu har jag slutat tjura över de glömda frallorna och ägnar mej istället åt potatis! Jag har stekt en stor portion potatis och kryddat den gott! Fryser lite så det blir en kopp kaffe till det! Det blir inte så mycket praktiskt gjort här hemma som jag önskar,men vad attan blir gjort av att man önskar! Det gäller att skrida till handling! Att tänka och ventilera funderingar med goda människor runt sej är också att göra något!  Ha ha, då har jag gjort mycket idag om man tänker så! Oj nu är potatisen redan slut,den bara försvann medan jag skrev! Gott var det i alla fall,men hjärnan verkar inte fatta att jag ätit för jag är mera hungrig! Får bli en liten kaka till kaffet då! Jo det jag tänkt på idag är alla de människor runt mej som påverkat mej så att jag befinner mej i livet där jag är idag! Då menar jag alltså inte de nära och kära som känner mej och vet min situation.De vet redan att jag uppskattar att de finns och det de gör! Utan jag tänker på de som på olika sätt agerat runt mej och mitt tidigare förhållande som nu är ordentligt avslutat! Människor som inte känner mej eller ens träffat mej! Vad var det som hände egentligen hörrni? Vad det än var så var det bara bra.Jag har utifrån det agerat och tagit beslut. Rest mej och blivit ommöjligt ännu starkare och säkrare i mitt agerande. Fick ett snitslat men vingligt spår sakta utlagt så jag kunde sammanstråla med en man som jag nu har mycket starka känslor för och försiktigt börjat bygga något med! Lyckönska oss gärna om ni menar det,övriga nyfikna får gärna tyst titta på,för bomber och granater vad vad mycket härliga gnistor det slår här!






Kommentarer
Postat av: krister

=)

2010-10-13 @ 13:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0